Searching for jannah

D'Boss!

NUR HIDAYAH .18 years old .PRE- UNIVERSITY .do be my follower



Entries About Linkies Stuff


Chatting

Put your CBOX codes here! allright?

Credits!

Template: zaatboy boy
Basecodes: AtieQa Afiqah
Others:   

Tak perlu cemburu dengan aku

Assalamualaikum . . hari ni 08/08/2012 : sekolah aku ada buat majlis solat hajat,berbuka,terawih bersama-sama dgn guru-guru .Pelajar yang terlibat haanyalah pelajar SPM & STPM sahaja .. so far ramai gak lah yg dtg tpi cabut lepas buka puasa . dengan alasan nak pergi dptkn ice cream free kt BR . huh! law cm tu baik korng tak perlu dtg buka kt skolah . buka je kt BR seng skit . terawih tadi mmg best taw, sbb xda org nak kacau time solat .. hehehe Tajuk blog hari ni 'Tak perlu cemburu dengan aku' nape aku tulis tajuk ni ?? sebb tadi masa aku (aku pon dayah gak )n kak dayah dtg skolah sama2. ada la sekumpulan budk2 ckp "amboi2! mentng2 la nama sama, dtg pon nak sme2 ye" .. eh2, dh kata umh dia dgn umh aku 1 kmpung n dia tumpang aku, mestilah dtg sesama , tak kan lah dia nk dtg sorng plak .. ape dh .. tak pikir ker ?.. tu tak kesh la sgt . tang sorng lg partner kak dayah ni plak , xmemasal nak jeling2 aku plak .. dia dh kenapa ? jeles ker ? tpi nk wt pe jeles ek .. aku ni bese je org nye , xla pandai sgt tpi boleeeh la~~ heheha . Sebenarnye partner kak dayah tu bff dia .. aku rasa tak salah law kak dayah nak tumpang aku .lg pon aku pergi sekolah naik kete kot.. dh tu balik malam , mestilah nek kete tk la kan nek moto kot .. pergh ! takut la aku law cm tu .. tak nak la bwk moto memlm .. kakak tu cantik taw , law tgk sekali pandang mmg lawa ..tpi aku ni biasa2 je .. yg pelik nye nape ada orng ckp dia cemburu dgn aku ? tadi masa aku tegur dia pon , bukannye dia nak tegur aku .. senyum pon jgn harap la! hampeeeh tol .. aku buknnye kisah sgt pon cuma rasa cm tak elok la law tetiba jek nk cemburu dgn aku .. aku buknnye ada pape pon .. oh ! mybe sbb ex bf aku pnh couple dgn dia kot . sbb tu dia jeles .. hihihi .. tpi tak perlu sebenarnya nak jeles dgn aaku ni haa .. nk couple , couple je la .. aku dh lama tolak tepi lelaki yang tak taw hargai perempuan cm dia . sanggup menghancurkan hati aku , permainkan perasaan aku ni pooodaah! bolayan itu lelaki .. bikin org susah saja .. wahhahaha ! =D Ala kak oii , dulu dayah pon penah cemburu dgn akak , tapi sekarang dh tak sebb dayah taw law ada jodoh antara dayah dgn dia .. tak kan ke mana .. skng dayah dh sedar bahawa ALLAH mahu dayah cari lelaki yg lebih baik dari dia tu .. so , akak tak perlu la nak cemburu pape pon ..kisah lama patut dilupakan kn . mmg la bila tgk ex gf dpn ex gf yg penah couple lelaaki yg sme akan membuatkan kita rasa geram n tak tentu hala , mesti ada yg tak kena kn ? cuba buang jauh2 pikiran tu .. buruk tol la ! .. Setiap orang mempunyai kelebihan yang tersendiri .. ye , mungkin akak pandang dayah like perempuan yg lemah lembut,tak bnyk ckp, suka senyum .. tapi akak tk penh taw ape yg dayah pendam selamani . perasaan yg tak da org taw kecuali diri sendiri dan juga ALLAH .Semua masalah dayah tak penah shared dgn org pon .. dayah tak taw ape kelebihan dayah cuma yg dayah taw , dayah tak kisah if bf dayah tu nk scandal lain .. tak suka marah org .. tu sifat dayah .. Maaf la kak law dayah ada wat salah smpai akak tak mau tegur dayah cm dulu n tak perlu lah nak cemburu dgn dayah . Buang masa je !
hahahha .. ni la aku bila time blaja PA .. Blur kn ?? coz aku tak bpe phm sgt konsep perlembagaan malaysia .. huhuhu =( tgk la aku ni , biasa je org nye .. tak da ape yg special pon .. hihihi , just org2 tertentu sja yg taw kelebihan aku ape .. =D bukan nk blagak tapi kenyataan yg telah dinyatakan oleh AKU sendiri . hasil cerita : Noor hidayah bte Ahmad ^__^