Searching for jannah

D'Boss!

NUR HIDAYAH .18 years old .PRE- UNIVERSITY .do be my follower



Entries About Linkies Stuff


Chatting

Put your CBOX codes here! allright?

Credits!

Template: zaatboy boy
Basecodes: AtieQa Afiqah
Others:   



Kecewa ??! humm , memg itu lah ape yg aku rasa saat ni .. sakit sangat2 bila kita dicurangi oleh org yg tersayang .. bila fikir balik nape aku nak sedih sebb dia dh lama break dgn aku .. tapi aku still sayangkn dia .. dan dia pon begitu juga pd aku .. tak dinafikan memg aku suka kat dia .. ekoran dia dh terlanjur curang ni aku memg dh putuskan yg dia tak da jodoh dgn aku .. tapi bukan sekali curang .. banyak kali plak tu .. yg aku ni nape tak terasa nak curang ek kt dia ?? mybe sebb aku sayang sgt kot kat dia .. ( haktuih) .. ye la lepas aku break dgn dia mana ada aku couple lain .. dia je la until now .. sbb tu aku tgh searching jannah ni <3 <3 (hehehe)

bila clash je .. SPM aku terabai .. tak la semua .. aku still boleh control ag .. just susah bg aku utk lupa kn dia coz "He my first lover" law korang pon mesti sama kn dgn aku .. Cinta pertama tak kan mudah luput dari ingatan kita kn .. Hello dh bertahun aku try lupa kan dia tapi still tak boleh , ni tgh try lupakan dia lagi .. hope berhasil .. amin (~,~)

tadi masa aku keluar dgn sister aku tetiba jek boleh nampak dia .. Ya ALLAH time tu perasaan aku bergelora , jadi tak tentu hala dibuaatnye .. semua benda yg aku buat tak jadi jek .. sah lah akak aku nmpk ape yg berlaku .
.

Benarlah apa yang kawanII aku ckp yg dia tu PLAYBOY .. tak kesah la dia tu playboy ke ape ker tapi kenapa sampai perlu menipu utk minta clash ? aku dh la tak suka org tipu nih !
berbalik tadi ye .. ish2 ! jauh plak terbelok ni .. =D
 Ternampak dia date dgn new girlfriend beb wa ckp lu ! hahaha kesian kat si Linda tu .. baru je couple dh putus .. ish2 .. rasanye better aku kot .. hahaha (perasan lebey)
gambar ni menunjukkn hati aku hancur ---->

Date la lelama , makin lama dia date makin la aku nagesII .. humm, sampai hati dia wat cm tu .. menyesal plak aku terima cinta dia dulu law tau hal ni .. ape nak buat nasi dh jadi bubur kn .. simpn je la wat kenagan manis+pahit .. itu la asam garam ketika couple or clash .. (^__^)

aku terasa yg aku ni dh ta da apa2 perasaan kat lelaki .. just tengokII gitu jek boleh la .. law nak bercinta tu .. erhem sorry tu said aku belom sedia lg ..bukn ape takut sgt hati ni dikecewakan lg sekali .. aku tak sggup nk hadapinya lagi ..

gambar ni menunjukkan yg sy sayang awak + ada petikan utk awk .


DEAR .. walau apa pon yg terjadi sy masih sayang,rindu,cinta kan awak .. awak tetap ada dalam hati&mindsaya ..

 maaf jika apa yg sy cakap ni mybe mengguris hati awak "benar mulut sy berkata sy maafkan segala kesilapan awk terhadap sy , tapi hati sy masih tidak mampu utk memaafkan segala kesilapan yg telah awk lakukan terhadap sy " I'm so sorry about this "